Informujemy, że ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. x
  • "Przygotowanie jest najważniejszym 
    kluczem do sukcesu"

    Henry Ford

Zintegrowana promocja regionu, miasta, gminy, powiatu – kształtowanie wizerunku urzędu

Każde szkolenie w naszej ofercie jest możliwe do zorganizowania w formie zamkniętej, na życzenie klienta

 
box zniżka

 

 

ZINTEGROWANA PROMOCJA REGIONU, MIASTA, GMINY, POWIATU - 
KSZTAŁTOWANIE WIZERUNKU URZĘDU

 

pixelated words pr (public relations) on digital screen

 

To szkolenie poprowadzone przez doświadczonego PR-owca Piotra T. Rutę jest świetnym warsztatem, podczas którego uczestnicy będą oni mieli okazję zapoznać się z samorządowymi aspektami działań wizerunkowych dotyczących zarówno regionu jak i władz administracji publicznej.

   

Celem szkolenia jest:

  • zapoznanie się z samorządowymi aspektami działań wizerunkowych dotyczących zarówno regionu jak i władz administracji publicznej
  • dodatkowym aspektem będzie budowa wizerunku administracji publicznej w kontekście kształtowania wizerunku poszczególnych osób, urzędników, radnych etc.

Do kogo skierowane jest to szkolenie:

  • do przedstawicieli administracji publicznej i samorządowej
  • do radnych oraz innych osób reprezentujących mieszkańców danego regionu

Korzyści ze szkolenia:

  •  uczestnicy dowiedzą się jak budować strategię promocji regionu
  • poznają też narzędzie pozwalającą realizować strategią promocji regionu na poziomie operacyjnym z wykorzystaniem różnorodnych kanałów dotarcia do grup docelowych
  • dodatkowym aspektem będzie budowa wizerunku administracji publicznej w kontekście kształtowania wizerunku poszczególnych osób Kierownictwa urzędu, urzędników, radnych etc.
  • podczas szkolenia odbędzie się także praca z kamerą mająca pomóc uczestnikom w uświadomieniu sobie swoich mocnych stron a także ograniczeń związanych z predyspozycjami oraz umiejętnościami świadomego budowania własnego wizerunku

Opinie uczestników:

Z całym przekonaniem mogę zarekomendować Pana Piotra Ruta jako trenera  rozumiejącego zagadnienia sektora administracji publicznej trafiając w jego potrzeby i jednocześnie oczekiwania, tak zleceniodawcy jak i audytorium.

Krzysztof Hildebrandt

Prezydent Miasta Wejherowa

 

Zintegrowana promocja regionu, miasta, gminy, powiatu – kształtowanie wizerunku urzędu 4.5/5 (90%) 2 votes

prezenter szkolenia:

foto

Piotr T. Ruta

fotoTrener biznesu, Konsultant, Negocjator, Marketer i PR-owiec

Od 1994 roku doradza i szkoli jako trener miękkich umiejętności menedżerskich oraz niezależny konsultant ds. komunikacji marketingowej. Przeprowadził szkolenia z zakresu etykiety biznesowej i protokołu dyplomatycznego dla wielu firm komercyjnych, więcej

Piotr T. Ruta 4.8/5 (96%) 5 votes

Program szkolenia:

1. CZYM JEST PUBLIC RELATIONS?

-          istota public relations

-          rola public relations w kształtowaniu wizerunku urzędu

2. KONCEPCJA MISJI ADMINISTRACJI

-          po co kształtujemy wizerunek urzędu?

-          wizja i misja administracji publicznej

3. ZINTEGROWANA KOMUNIKACJA MARKETINGOWA

-          Zintegrowana komunikacja marketingowa ICM 

-          Proces podejmowania decyzji zakupowych

-          DRIP

-          4C: (Korzyść, Koszt, Komunikacja, Komfort zakupu.)

-          4P (Produkt, Price, Place, Promotion i 7C/7P - ludzie, procesy, obsługa klienta)

-          Mix komunikacyjny (Reklama  Promocja sprzedaży PR Sprzedaż osobista Marketing bezpośredni)

-          Model AIDA

-          Proces dyfuzji innowacji

4. PRZYGOTOWANIE I ETAPY KAMPANII INFORMACYJNO – PROMOCYJNEJ

-          etap przygotowawczy kampanii – jak zaplanować udaną i efektywną kampanię?

-          elementy kampanii 360˚

5. DZIAŁANIA PROMOCYJNE - USTALANIE CELÓW I STRATEGII ROZWOJU GOSPODARCZEGO W GMINACH, MIASTACH, REGIONACH

-         ekonomiczny audyt regionu

-         analiza SWOT

6. PLANOWANIE STRATEGII PUBLIC RELATIONS

-          budowanie i realizacja strategii oraz planów bieżących działań

-          opracowanie programu

-          przygotowanie budżetu

7. PROMOCJA TURYSTYCZNA REGIONU

-          Zasady tworzenia programów  promocji miasta

-          Znaczenie turystyki dla rozwoju miast i regionów

-          Czynniki zwiększające turystyczną atrakcyjność regionu

8. NARZĘDZIA KAMPANII PROMOCYJNEJ ANALIZA SKUTECZNOŚCI WAD I ZALET

9. PROMOCJA GOSPODARCZA REGIONU

-          Pojęcie i istota promocji gospodarczej

-          Znaczenie inwestycji dla rozwoju miast i regionów

10. CZYNNIKI SPRZYJAJĄCE PODJĘCIU DECYZJI O LOKALIZACJI INWESTYCJI.

-          Sprawna miejska informacja gospodarcza

-          Marketingowe instrumenty oddziaływania na inwestorów

-          Inwestycyjny promotion mix

11. BADANIA MARKETINGOWE W ADMINISTRACJI

-          znaczenie badań dla budowy wizerunku

-          typy badań marketingowych

12. KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA, JAKO NARZĘDZIE PUBLIC RELATIONS

-          komunikacja wewnątrz organizacji

-          cele i metody oddziaływania na pracowników

13. WSPÓŁPRACA Z MEDIAMI

-          media, jako narzędzie do budowania wizerunku urzędu

-          współpraca z prasą, radiem i telewizją

-          jak budować dobre relacje z dziennikarzami?

14. WZBUDZANIE I PODTRZYMYWANIE ZAINTERESOWANIA POPRZEZ INFORMACJE PRASOWE

-          rodzaje informacji prasowych

15. WSPÓŁPRACA Z MEDIAMI - ISTOTA PUBLIC RELATIONS

-          media, jako narzędzie do budowania wizerunku urzędu

-          współpraca z prasą, radiem i telewizją

-          jak budować dobre relacje z dziennikarzami?

16. WZBUDZANIE I PODTRZYMYWANIE ZAINTERESOWANIA POPRZEZ INFORMACJE PRASOWE

-          rodzaje informacji prasowych

-          charakterystyka informacji prasowych

17. PRZYGOTOWANIE IMPREZY KULTURALNEJ

18. MARKETING WYSTAWIENNICZY

-          rola marketingu wystawienniczego w promocji gminy, miasta, regionu

19. IDEALNA PREZENTACJA I WYSTĄPIENIE MEDIALNE

-          fundamentalne zasady prezentacji i autoprezentacji

-          jak zorganizować doskonałą konferencję prasową?

20. ETYKIETA I SAVOIR VIVRE W ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ

21. DRESS CODE - ELEGANCJA W UBIORZE – BUDOWA WIZERUNKU URZĘDNIKA

 

Analiza własnego stylu komunikacji i obsługi klienta na podstawie TESTU OSOBOWOŚCI TTI Ltd. INSIGHTS Analysen by SCHEELEN Instutut fur Managementberatug und Bildungsmarketing.

 

Do podanej ceny nie dolicza się podatku VAT w przypadku podpisania oświadczenia, że uczestnictwo w szkoleniu jest finansowane w co najmniej 70% ze środków publicznych. W przeciwnym razie do powyższych cen zostanie doliczony podatek VAT w wysokości 23%.

 POBIERZ OŚWIADCZENIE

Podziel się z nami swoją opinią

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title="" rel=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>